Tisdagmorgon

Klockan är inte ens sex och ändå är jag så smått igång.
Andra koppen kaffe i systemet.
Räkningarna är betalade.
Dagens to do-lista upprättad.
Så nu är det bara att rulla på.

Somnade faktiskt vid 19:30 igår så det är inte konstigt att jag är pigg idag faktiskt.
Dagen kommer bestå av en del plugg och sedan jobb ikväll.
En bra dag med andra ord.
Måste dock ringa CSN också och det brukar ju vara ett bängel oftast.
Men jag tror tamejtusan att jag ska ta tag i det redan idag.

Ska även fotas idag, till mitt nya log-in kort på jobbet.
Skönt att få även det gjort.
Det blir nog en rätt produktiv dag idag ändå.
Tisdag och allt.

Nä, nu ska jag öppna skolböckerna i någon timme.
Godmorgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback