Utmaning

Jag blev utmanad av Sarah och självklart ska jag anta utmaningen :)

- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Om jag någon gång skulle flytta till en annan stad så är enda alternativet i min värld Stockholm.
2. Jag är ett riktigt organiserings-freak oavsett om det gäller räkningar, papper, pennor, smycken, böcker eller köksskåp. Ordning och reda ska det vara! :)
3. Jag har någon fix idé som gör att jag måste kolla att dörren är låst och väckarklockan är ställd minst tre gånger innan jag kan somna.
4. Jag är svag för väskor, skor, parfymer, klockor, läppglans och överstrykningspennor. Man kan aldrig ha för många av dessa saker!
5. Jag har ( i dagsläget) 211 akademiska poäng.
6. Jag är extremt kvällstrött och väldigt morgonpigg. Skulle utan problem kunna sova 21:00-06:00 varje dag.
7. Jag tycker att Magnus Betnér är den absolut smartaste offentliga personen i Sverige.

Jag utamanar Lotta, Anna, Elin och Sofia

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja visst var det roligt :) man får veta mkt svammel om varandra!

2008-11-05 @ 19:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback