Veckans tröttaste dag

Onsdag idag och jag är då dödligt trött.
Det är såhär varje vecka.
Jag vet inte riktigt om det handlar om att det är halvtid på något vis eller vad det är.
Måndag är jag superpigg, fredag likaså.
Men onsdagar nä...
Och söndagar likadant.
Hjärnan har liksom inte vaknat än trots att kroppen varit alive n' kicking sedan 06:00.
Det är inte roligt alltså för det blir liksom inget vettigt gjort.
Nu sitter jag här med en kaffekopp och funderar på om jag ska ta en promenad, kanske det kan göra susen?
Man kan alltid hoppas.

Idag ska jag ivägoch träffa framtida respondenter (hoppas jag!) till min uppsats och efter det ska jag och träffa underbara, fina tjejerna.
Mellan de två grejerna hoppas jag också på att hinna med en sväng till Inter sport för att kolla in nya träningsskor.
Med mina knasiga fötter så är det där med träningsskor ingen enkel grej.. jag får liksom skavsår av alla skor oavsett storlek och modell så det gäller att vara noga med utprovningen. Inget som görs på en kafferast helt enkelt.

Nä, nu ska jag fortsätta hälla i mig kaffe för att sedan svida om till utekläder och ta en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback