Back to reality

Efter en helg i Stockholm med världens underbaraste vän så var det dags att komma hem och greppa verkligheten och alla måsten igen.
Tåget igår anlände till Bodens station 06:45 och 09:10 satt jag i min stol på jobbet så det var lite snabba ryck.
Idag är det dags att ta tag i skolan igen.
Men med en massa ny energi så känns det inte särskilt tungt.
Det kommer greja sig det här helt enkelt!

Jag har idag planerat och strukturerat lite, det är verkligen en grej jag gillar!
Att liksom ha koll, mitt i allt kaos.
För det är ett jävla pusslande så utan en slavisk kalender att följa vet jag inte hur det hade gått riktigt.
Nä, nu ska jag hälla i mig kaffet och lägga näsan i böckerna.

På återseende!

Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback