Blogga? Plugga?

Sådär ja, söndag igen.
Egentligen en pluggfri dag men idag ska jag faktiskt plugga, för att kunna vara lite mer flexibel morgon.
För imorgon händer det kanske lite roliga saker, god I hope so!
Hur som helst det som ska göras idag är att skriva ett PM för min uppsats.
Hur det går?
Sidan är fortfarande blank men huvudet är fullt.
Det handlar med andra ord om att få någon struktur så att säga.
Men det ska väl ge med sig hoppas jag!

Resten av dagen är rätt oplanerad vilket känns skönt.
Jag har så sjukt mycket grejer som snurrar i huvudet just nu så jag måste nog ta en promenad för att reda ut lite frågetecken tror jag.
Dock så är det bara roliga saker i huvudet, eller till 98% i alla fall.
Viss oro finns också men det ska gå bra, det måste gå bra!

Igår var en bra dag!
Var hos världens finaste syster och det är alltid lika trevligt.
Fredag var också en fin dag, ost och vin med mamma.
Det har med andra ord varit en bra helg rakt igenom.
Det är bara nu jag kört fast lite alltså..

En bra grej kan ju vara att sluta blogga - börja plugga!
Så det är vad som händer nu.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback