Dessa söndagar alltså

Det är alltid söndagkvällar jag har som mest energi.
Jag laddar för kommande vecka och har så mycket positiv energi inom mig.
Brukar båda längta efter möten och att plugga.
Men aldrig plugga på en söndag.
Numer är lördag och söndag helt pluggfria no matter what.
Och jag ska säga er, det gör så satans mycket för de övriga dagarnas välbefinnande.
Att liksom ha två dagar som är fria att disponera, det genererar effektivitet när klockan slutligen ringer på måndagsmorgonen.

Imorgon ska jag plugga. På eftermiddagen har jag också inbjudits till ett styrelsemöte för att informera om den tjejgrupp jag jobbar med (läs: världens coolaste och finaste tjejer!) Däremellan någonstans ska jag äta sen frukost/tidig lunch med fina Linnea. Eventuellt blir det också en promenad med Anna om vädret tillåter. Det blir nog en rätt bra måndag med andra ord :) Hoppas verkligen att vädret tillåter att jag och Anna kan promenixa lite. Vi brukar ha så satans kul när vi börjar spåra :)

Oh well, nu blir det te och soffa innan det är dags att inta sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback