En mikropaus

Höstpromenaden i sällskap av Anna var precis lika trevlig och uppfriskande som jag hade hoppats på.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: det är verkligen fantastiskt att promenera på hösten. Det är vacker natur och frisk luft.
Idag också en ack så välbehövlig paus från skolböckerna för både mig och sällskapet.
Nu har jag hunnit plugga lite till, duschat och ätit sen lunch.
Så nu återstår disken och sedan ska jag iväg till rädda barnen och informera lite om min tjejgrupp.
Kul, kul!
Efter det blir det plugg återigen.
D-uppsatsen är i antågande och det som just nu upptar tankarna är vilka teorier som kan utgöra det teoretiska ramverket. Någon idé har jag men det krävs mer.
Men ja.. jag jobbar på det så att säga!

Nä, nu blir det disken.
Jag hade tänkt hinna förbi affären också, fick nämligen en avi idag om ett stort brev att hämta ut och jag min arma virrpanna kan inte ens komma ihåg vad jag kan kan ha beställt för nåt...?
Nåja, desto mer spännande att hämta ut det då, lite som julafton ni vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback