En MYCKET oproduktiv dag

Idag har jag inte fått mycket gjort alls.
Skolarbetet ligger kvar här på hög.
Däremot har jag varit hos Anna och hjälpt henne med hennes uppgifter.
Men faktum kvarstår, mitt eget plugg ligger kvar.
Men nu har jag precis ätit middag så nu sitter jag här och är mätt i magen.
2-3 koppar kaffe på det och plugget kommer vara avklarat innan det är dags för soffan.
Idag mina vänner är det onsdag, vilket innebär "oskyldigt dömd" vilket i sin tur innebär en timme Persbrant på tv:n vilket slutligen innebär "dont miss!".
Så kvällen är räddad kan man säga.
Och när skolarbetet är avklarat kan jag med gott samvete se tv och gå och lägga mig.

Imorgon blir det en lite mer action-laddad dag och det är bra. Jag är som bekant så jävla mycket mer effektiv när jag har mycket att göra.

Men nä, nu ska perkulatorn laddas och skolböckerna avverkas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback