Faktiskt lite tidigare än vanligt

Idag ringde väckarklockan en halvtimme tidigare än vanligt.
Jag hade tänkt vara tricig och göra så för att få snooza en halvtimme.
Fast då när klockan ringt så var jag pigg.
Så nu är jag uppe och igång så att säga!
Piggheten kan troligen bero på att jag somnade just efter 21:00 igår.
Just like a child, I know!

Dagen då?
Måndag och jag hoppas på att få svar på en del funderingar idag.
Just efter åtta-tiden faktiskt :)
Ikväll ska jag träffa mina underbara,fina tjejer.
Och däremellan är det plugg och lite andra trevligheter.

Den här veckan blir en bra vecka, det känner jag på mig.
Mycket roligt som händer såsom en grym föreläsning på onsdag, palt på torsdag och Stockholm hela helgen. Herrejösses, jag blr helt glad av att tänka på det!
Men nu ska jag öppna dagens första skolbok.
Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Första gången jag är hit men definitivt inte sista :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback