Fy satan vad det går undan!

Hur fan blev det torsdag?
Jag hängde inte med alls..
Att det är torsdag innebär på ren norrländska att det är jävligt obra.
Jag ser det hopa sig lite.. tenta och paper som ska skrivas klart.
Plus en stor, stor statistikuppgift.
Oh lord, det blir kaffe, kaffe, kaffe och tjurskalle den kommande veckan!
Glömde jag förresten säga att jag jobbar idag, lördag och måndag.
Söndag ska jag till Umeå.
Bilen avgår 05:00.
Jag väljer att kalla det "avgår" trots att det är jag själv som kör eftersom att jag i dagsläget inte kan garantera att jag är särskilt närvarande vid den tiden på söndag.
Oh well, det fina i kråksången är att det igår blev klart att jag får sällskap på söndag.
Det är galet bra!
En av mina fina tjejer ska med så det blir kul.

Nä, jag måste nog kicka igång mig ordentligt nu så jag får lite avklarat innan det är dags för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback