Lite galet ändå..

It's kind of crazy att klockan snart är fem.
Det som är galet med det är att jag snart varit igång i 12 timmar, redan klockan 17:00 liksom.
Som ett yrväder har jag färdats mellan skolböcker, gym, tvättstuga, spisen och soffan.
Nu ägnar jag mest åt att andas för en stund.
Andas och dricker kaffe.
Och nä, för att sansa mig är inte kaffe det bästa.
Det är liksom kaffet som håller mig igång.
Men om cirka en och en halvtimme ska jag ju träffa tjejerna i ett par timmar.
Och 21:55 är det "i ditt ansikte", dont miss it säger jag bara!
Men sedan efter det är det sängen.
Och imorgon bär det av med 07:05-bussen till skolan.
Det blir skönt med en dag i skolan, det är liksom skönt när någon annan bestämmer vad man ska göra för ett par timmar.
Nä vafan, det är lika bra att ta vara på energikicken!
Här ska det sorteras och rensas bort papper tills dess att det är dags för brudarna!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha usch 7 bussen är ingen höjdare! =) dock går det ju rätt bra när man väl kommit ur sängen. Börjat tidigt idag jag med så jag var på jobbet halv 8, duktig flicka! Det är bra med mig annars, nu vet jag ju att jag har jobb till o med januari iaf så det känns skönt! Är ni många som gått vidare o läser d-nivån? Hoppas uppsatsen går bra! Blir du klar i januari eller ska du läsa en termin till efter det? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback