och plötsligt så blev jag så pepp!

Igår blev det sänggående vid 22-tiden.
Jag läste en stund och sedan somnade jag.
I morse vaknade jag innan klockan ringde.
Notera då att fanskapet var ställt på 05:45 och jag vaknade innan dess.
Oh well, jag klappade katten en stund innan jag gick upp och startade perkulatorn.
Hitills idag har jag varit och tränat samt avverkat hälften av dagens plugg.
Snart ska jag iväg på möte för att sedan fortsätta pluggandet.

När jag drack mitt kaffe och läste tidningen på morgonen blev jag plötsligt så pepp!
Jag började fundera över allt roligt som händer i oktober.
Och den först grejen är redan imorgon, jihoo vad jag längtar!

Nä nu ska jag diska undan innan mötet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback