Underbara vän

Idag har jag varit på skolan.
Efter skolan promenerade jag in till Luleå och träffade en underbar vän.
Fina,kloka Kajsa som är på snabbvisit i Sverige.
Hon är så otroligt cool som vågar göra så mycket saker och hon har mer erfarenheter än vad vissa samlar på sig under sin livstid. Hon har hunnit med så mycket och jag är så jävla imponerad av att hon vågar och tar steget!
Hur som helst så var det lääääääängesen vi sågs sist så det var helt underbart att träffa henne.
Speciellt att se att hon är som hon alltid är.
Hon är onekligen en av de mest äkta människor man kan träffa.
Och det var så skönt att se henne, krama henne och prata, prata och prata.
Vi hade en del catching up to do så att säga :)

Oh well, nu måste jag försöka få i mig lite mat innan jag måste rusa på möte.
Lite bilder från the past på oss:

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback