Good morning!

Ja, dagen har väl börjat som vanligt.
Jag har druckit kaffe, läst tidningen och läst ett kapitel statistik.
Pojk-katten gäspar och är allmänt sur på den tidiga timmen.
Flick-katten ägnar sig åt att slå på hallspegeln så fort katten i spegeln rör på sig.
Det är som vanligt med andra ord!

Planerna är att nu skriva på en sociologiuppgift som ska lämnas in i veckan.
Efter det blir det nog en paus med promenad och sedan lunch.
Och sedan åter till statistiken.. yack!
Det är verkligen så jävla tråkigt!
Men den 31/10 är tentan på momentet så efter de får vi övergå till mer intressanta saker and I can't wait!

Jag hade tänkt hinna med alla dagens plugg innan mitt möte 18:30 för ikväll skulle jag vilja ligga i soffan och slappa.
Det är ju dessutom "i ditt ansikte" men Sveriges grymmaste komiker klockan 21:55 på femman och det kan man inte missa! Förra avsnittet var i alla fall sjukt roligt!

För att inte spräcka schemat är det bäst jag sätter fart, godmorgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback