Hemma från Bryssel

Natten mot igår kom jag hem från en underbar helg i Bryssel.
Nu är det med andra ord tillbaka till verkligheten (läs: plugga, möte, plugga, möte).
Helgen där var hur som helst jättebra!

Idag har jag försovit mig så jag ligger efter lite i schemat.
Ja alltså.. inte försovit mig på något allvarligt vis eftersom att jag bara pluggar hemma.
Men ändå!
Skoluppgifterna görs tyvärr inte av sig själv och det jag håller på med nu tar sådan tiiiiiid! Så att gå upp 8:30 istället som det normala 06:00 förstör en del så att säga.

Ikväll ska jag och lyssna på "Rinkeby-rektorn", det tror jag blir riktigt intressant! Kul att få lyssna på en lyckad skola någon gång när det mesta man matas med andra är brister i skolan. Efter det blir det nog ytterligare lite plugg innan det är dags för sängen.

Mina dagar är sannerligen inte särskilt intressanta.
Fick hur som helst ett meddelande om att jag eventuellt får möjlighet att träffa min vän globetrottern inom kort, bara tanken på det gör mig glad och lycklig! :)

Nä, nu plugg och disciplin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback