I just don't get it..

Människor alltså.
Fascinerande och skitsvåra.
Vissa är verkligen svåra att förstå sig på medan det finns vissa man aldrig slutar att förvånas över.
Givetvis finns det en bunt med undrbara människor, men det är inte dem jag ägnar det här inlägget.
Och hey! Jag kanske är bitter och gnällig, men jag är ju svensk så jag skyller på det!

Hur som helst.
Jag kan inte förstå mig på människor som måste dra ner andra i alla lägen, var kommer den drivkraften ifrån?
Var kommer alla onödiga/konstiga/elaka kommentarar ifrån.
Varför kan man inte glädjas åt andra?
Hur svag är man egentligen när man inte kan vara glad för en annan människas skull utan att lägga till ett "men..." efteråt? Man kan vara BARA glad, helt utan "men". Jag lovar!
Nä jag orkar fan inte ödsla energi över dessa människor heller känner jag..

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback