I knew it!

Sådär ja!
Efter den utsatta tiden klockan elva när jag skulle hälsa på mitt sommarjobb så har jag hunnit plugga, skriva ett X antal mail, laga lunch och träna. Nu är det dags för dusch och middag innan nästa möte som är klockan fem. Och efter det mina vänner är dagens "måsten" avklarade. Då ska jag små-fila lite på D-uppsatsidéer och se på TV. För då jävlar kan jag se TV med gott samvete när hela dagens to-do-lista är avbockad. Jag är grym den här hösten helt enkelt, saker blir liksom gjorda. Vad det beror på?
Att jag lärt mig det enkla ordet "nej".
Så enkelt är det.

Nu var det duschen som sagt och sedan blir det middag.
Kycklingryta med fetaost och tomater.
För det glömde jag kanske säga?
Att jag planerat middagen genom att ta fram kyckling för tining när jag kom från jobbet.
Det ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback