I love it!

Hösten är verkligen fantastisk!
Jag tycker det är den absolut vackraste årstiden och det är också den årstid när jag mår som bäst.
Den här hösten är också mer innehållsrik (på gott och ont) jämfört med andra.
Det är mycket att se fram emot och mycket har redan avklarats.
Nästa roliga grej som jag ser fram emot just nu är stand-up den 3 oktober. Efter det Stockholm 17-19 oktober.
Jag trivs med tillvaron helt enkelt!

Katterna och jag har haft en lugn och mysig morgon med kaffe, tidning och fyrans nyhetsmorgon.
Nu har jag diskat, bäddat och gjort mig redo för en tripp till gymmet.
Innan det tänkte jag bjuda på några fina höstbilder på mina underbara:

   

Tjejkatten har dock bäddat ner sig inomhus för att sova:


Men nu är det gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback