Ont i kroppen och trött i knoppen

Jag har spenderat större delen av kvällen med att rensa en hel ICA-kasse med lingon.
Fina pappa har varit i bärskogen och tycker att jag ska äta riktig lingonsylt och inte sådan där jävla skit som de säljer på affärerna.
Så ja, det är bara att koka sylt!
Jag funderar faktiskt på att göra lingondricka också, tycker det är sjukt gott till maten och sådär och kan passa bra eftersom att jag aldrig dricker mjölk (mer än när jag äter middag hos pappa eller palt).

Annars är det bra här.
Jag är trött i huvudet efter att ha försökt (läs: öppnat boken och läst sju sidor) plugga statistik.
Grejen är bara att jag haaaatar statistik och tycker det är så tråkigt!
Därför går pluggandet sådär.
Men det får vänta till imorgon och det utan fusk.
Kapitlen hör till nästa veckas planering så jag kan utan att skämmas lägga bort boken helt enkelt :)

Så what to do då?
Tja, mest troligt lägga mig i sängen och se film.
Mina muskler gör ont på grund av träningsvärk så att bara lägga mig raklång och somna in känns jävligt lockande.
Imorgon är det plugg och möte som gäller, detsamma på tisdag.
På onsdag är det skola och möte.
På torsdag är det plugg och möte.
Fredag är fortfarande lite osäkert och så ska jag hålla utbildning lördag-söndag så att lägga mig tidigt och vara utvilad imorgon är nog en bra idé helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback