Trött och opepp

Om en och en halv timme ska jag vara pigg och alert och inledan helgens utbildning.
Just nu känns det... avlägset.
Jag är trött.
Så trött att huvudet värker.
Men jag vet hur jag är, jag vet att i samma stund som jag entrar lokalen kommer känslan vara annorlunda.
Men just nu så.. nä!

Gårdagskvällen bestod till största del av planering och fixande inför helgen.
Utöver den en del tv-tittande, te-dickande och godisätande.
Under senare delen av kvällen fick jag också ett så roligt besked över telefonen!
Jag blir fortfarande fånigt glad av att tänka på det.

Nu, 39 minuter tills bussen går.
Kanske dags att få i sig någon frukost som komplement till allt kaffe som redan intagits.
Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback