Våriga känslor och skutt i benen

Efter att för någon dag sedan fått veta att jag fått högsta betyg på min uppsats, mitt examensarbete, så känner jag mig så lättad.
Den lättnaden ovanpå den lycka jag känt de senaste månaderna gör att jag mest känner mig fånig.
Men på ett jävla bra sätt.

Hur som haver.
Livet rullar på som vanligt men med en ständig guldkant av det där extra.
Och det där extra går inte att med ord beskriva så jag lämnar det därhän.

Sitter här med en kopp nybryggt kaffe och bara... njuter.
Om en stund kommer två av de fina tjejerna hit.
Det blir mysigt och bra på alla sätt.
Dock ska vi även lyckas med konststycket att vara lite kreativa idag men det ska nog gå bra det med.
Igår var också en bra dag.
Först fika, prat och tv-tittande med en av mina tjejer.
På eftermiddagen kom en av mina andra tjejer, vi åt mat, pratad och spelade tv-spel. Himla fin kväll!

Ikvällen ikväll ska spenderas på jobbet men det blir bra det med.
Efter två dagars ledighet kan jag känna att jag längtar dit.
Det är faktiskt så det är och det är en så skön känsla.

Nä, nu ska jag plocka iordning lite papper för att underlätta för allt fixande med brudarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback