det är lite mycket nu

Okej.
Jag kan nog känna mig ganska nöjd med dagen såhär långt.
En uppsats har skrivits ihop och lämnats in.
Fem kapitel rättspsykologi har lästs och sammanfattats skriftligt.
Disken har diskats och lite sånt där.
Nu sitter jag och andas en stund innan jag ska gå och jobba ett par timmar.
Ikväll lär jag somna så fort jag lägger ner huvudet.
Men det är nog bra, det kan jag behöva.
För det är det där med sömn och mat jag har svårt att hinna med just nu.
Mycket annat blir fixat men de där basala grejerna blir lite lidande.
Men what the hell, så länge det funkar så är jag nöjd!

I helgen ska jag hålla utbildning.
Hela långa lördag och hela långa söndag.
Det känns inte så roligt den här gången faktiskt.
Men det är nog mer för att jag mentalt känner hur mycket jag skulle vilja vara ledig.
Men det lär nog kännas kul när jag väl är där.
Men just nu skulle jag bara vilja sova en vecka.

Men vecka 24, då fan ska jag vara ledig!
Då ska jag fira att min examen är i hamn och att jag är fäääärdig med skolan.
Det känns helt ofattbart.
Då ska jag vara full en vecka och bara fira, fira, fira.
Nja, kanske inte men ni fattar inställningen :)

Nä, nu är det bara att göra sig redo för några timmars jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback