Utredning och utvärdering

Ja jösses... efter attha suttit med näsan i en utvärdering sedan 05:30 känner jag nästan att det skulle vara skönt att somna igen.
Men nej, nej.
Här ska det pluggas och uträttas grejer innan jag ska iväg till skolan.
Det där med att ligga efter ligger inte i min natur.
Det får mig att känna mig dålig men framförallt revanschlysten.

Annars är det en vanlig tråkvecka denna vecka.
Faktiskt inget roligt alls som händer, annars brukar det ju alltid finnas något man ser fram emot.
Men inte den här veckan, allt är bara... vanligt liksom.
Fast det kan vara skönt med såna veckor också, det ger liksom möjlighet til spontana infall.

Huvudet fylls för övrigt av en hel del funderingar.
Men jag hoppas på att världens bästa bollplank snart är hemma från Norge.
Då ska det bollas idéer och styras upp grejer.
För detta... det är ohållbart, eller?
Det kan ibland vara svårt att veta vad man ska göra när man liksom fastnat i ett hjul som bara rullar hur mycket man än försöker streta emot.

Men hey!
Det finns så mycket fina saker runt mig att det inte känns särskilt tungt att styra upp visa bitar.

Nu ska jag återgå till pluggandet.
Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback