Äntligen jobb igen!

Efter sex dagars ledighet har jag nu fullgjort en dag (läs:kväll) på jobbet igen och det var så kul!
Det är väl härligt ändå? Det där när man är ny på ett jobb och allt bara känns kul.
Nu är jag ju i och för sig inte riktigt ny längre men eftersom att jag är tjänstledig en del och inte jobbar alla dagar så hinner jag inte bli less.
Hur som haver, kul var det!

Har även varit till gymmet idag, kors i taket!
Och just nu har jag träningsvärken från helvetet i armarna, det är galet.
Men imorgon får jag nog sällskap till gymmet så då blir det lite roligare, och förmodligen kan vi få en del skratt bara åt att jag är så galet osmidig och säger "aj,aj" om vartannat när någon muskel råkar belastas.
Oh well, träningsvärk är bra värk ändå.
Man blir ju liksom påmind om att man gjort nåt :)

Nu ska jag ta och facebooka lite innan jag ska lägga mig och sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback