Baby we were born to run

Jag tänker, funderar, trixar och mixtrar.
Lite så...
Dagen har varit fin.
Otroligt fin faktiskt!
Det kan göra så mycket för mig att hänga med människor jag trivs med.
Det gör liksom att jag samlar den där energin som jag behöver för att fungera.
Men just nu har jag sjukt ont i halsen och galet ont i huvudet.
Så planen är att inom kort ta den bärbara DVD-spelaren, en bra film och två katter under armen för att lägga mig i sängen.

Annars har jag nog inte så mycket att rapportera.
Sitter i min soffa.
Lyssnar på lite Bruce Springsteen.
Dricker lite te.
Filosoferar lite som man säger ;)

Och gruvar mig för på onsdag.
Fyyy satan vilken ångest.
Att en så tjock nål ska in i min arm och att något lika stort ska ut ur armen på okänt sätt känns inte helt okej.
Men jag kommer ha stöd med mig, och ett av de bästa stöd man kan ha dessutom!

Men nä, nu ska jag sluta yra och lägga mig i sängen.

Kommentarer
Postat av: Mani

I´ll be there med dig! Du kommer att ha min arm att hålla i, dock kan jag inte lova att jag inte kommer att svimma, skaka eller gråta. Men det är armen som räknas! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback