Can't you roll the dice? I might be surprised

Nu var det längesedan det skrevs något här.
Varför?
Tja.. inte vet jag.
Eventuellt för att jag är som jag blev och gör det jag vill själv.
Kan vara så..
I en veckas tid har jag också hängt med en av de människor jag tycker mest om i hela världen.
Hon är ärligheten själv och jag älskar henne för det.
Mycket har sagts.
Mycket har gjorts.
Men, det är inget jag tänker avverka här.
Allt är inte för allas ögon helt enkelt :)
Bjuder väl på lite bilder, det lär väl representera cirkus 3000 ord det då.
Men vilka ord det får ni nog klura ut själva.
Det blir nog bäst så.

   

För att beskriva dagsformen måste jag nog säga: trött, förvirrad, lite deppig, lite glad och peppad till tusen.
Bra så?
Ja vi säger det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback