Sjukdag

Herregud, det var verkligen längesedan jag var hemma och var sjuk!
Enda anledningen till att jag brukar stanna hemma har senaste åren varit magsjuka.
Men med halsont och rethosta och är det inte optimalt att ha ett jobb där man ska prata hela dagen.
Så summan av detta är att jag idag är hemma.
Och vad jag gör?
Ligger i soffan.
Vilar.
Läser.
Ser på TV.
Inte mycket alls med andra ord.
Och som sagt, det var längesen.
Måste också säga att det är rätt skönt.
Hade jag varit pigg och kry hade jag dock varit så rastlös att jag klättrat på väggarna.
Men i det här tillståndet så håller jag mig på marken, eller rättare sagt i soffan.

Det är för övrigt inte världens lättaste grej att styra upp ett satans blogginlägg när inget alls har hänt under dagen.
En händelse är väl dock att jag fick ett SMS om leverans från HM, det är nåt kanske?
Och det bästa med allt är att jag inte vet vad jag beställt.
Det är lite som julafton, bortsett från att jag själv ska betala skiten.
Jag misstänker att det inte är allt för mycket vettigt i paketet dock.
Vad jag grundar det på?
Att det är nätshopping som bedrivits nattetid efter att jag klarat min sista tenta.
Det är med andra ord mycket troligt att det inte är en enda vettig grej i paketet.

Nåväl, nu ska jag återgå till liggande läge.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback