tjaa...

Dagen har inletts med ett träningspass på gymmet och en tripp till tatueringsstudion med fina Mani, det planeras och kluras. Fantastiskt måste man säga.
Och att ta sig till gymmet två dagar i rad, vad sägs om det?
Så man blir tårögd av stolthet va?

Nu har jag landat i stolen en stund för att ladda för jobbet.
Lite förvirrad känner jag mig så nu har jag upprättat årets första to-do-lista.
Har på något sätt tappat strukturen på dagarna och mina listor brukar hålla mig ovanför ytan så nu är det nya tag liksom.
Ska så snabbt som möjligt städa upp här hemma också så att det blir mer beboeligt för som det ser ut nu är det hemskt.
Kanske att det eventuellt kan vara en bidragande faktor till att det är så roligt att gå till gymmet och jobbet, jag slipper vara hemma och se skiten liksom.
Planen är att det ska städas i helgen, håll en tumme vettja!

Nä, nu ska jag i alla fall röja undan disken så jag slipper se den när jag kommer hem.
Hoppas eran dag börjat bra!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Skönt med gymmet! =) då slipper man tänka överhuvudtaget. Tror jag ska ta mig en liten tripp dit, istället för att ta itu med städningen!

2009-01-12 @ 10:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback