Godnatt!

Efter en dag i skolan och introduktion på utbildningens sista moment (ja, det är ångest) så sitter jag här och känner mig så satans peppad!
Men samtidigt så trött.
Det beror nog dock på största del på att jag har en förkyldning i kroppen.
Det kan liksom dra ner livsglädjen en del.
Igår på jobbet var jag lesslessless på att ha rethosta och skallen fylld av snor.
Hur man löser det?
Man kommer hem, man går till mamma och säger "jag vill ha en whisky för nu är jag less!".
Sedan dricker man whisky, surrar lite, umgås går hem och sover och vaknar utan hosta.
Det är så man fixar biffen så att säga.

Idag är det bara lite snuvigt och trött så imorgon räknar jag med att vara helt återställd.
Håll en tumme va?

Nä, hade uppenbarligen inte mycket vettigt att säga så nu får det bli sängen.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback