We got us a copycat

Det är... fascinerande kan man nog säga.
Idiotiskt, skrattretande, patetiskt, fånigt och lågt är andra ord som kan associeras med detta fenomen.
Herrejösses... en vuxen människa som inte kan leva sitt eget liv utan måste plagiera någon annans.
Det är faktiskt inte helt okej.
För fan! Ta dig samman och ge upp, ett hett tips.

Nä, inget man ska ödsla energi på vid denna tidiga timme.
Energin krävs för att kunna klara viktigare saker, exempelvis att hålla ögonen öppna och inte tappa kaffemuggen.
Idag blir en lång satans dag och det gör att jag just nu funderar lite över varför i helvete jag gått upp klockan fem.
Jag kommer vara dödens vid arbetsdagens slut.
Det, alternativt så kaffespeedad att världen aldrig skådat något liknande.
Jag tippar på alternativ två.

Idag ska jag i alla fall gå lite tidigare till jobbet och träffa fina Linnea på hennes rast.
Hon ska få agera bollplank i mitt brainstormande.
Sedan jobb, jobb, jobb och jobb tills jag ser i kors.
Efter det hoppas jag på fika och satc med två av de fina tjejerna.
Och imorgon, då är jag ledig!
Och på lediga torsdagen för jag äntligen träffa älskade syster.
Det var så längesedan nu och jag saknar henne.
Ska nog även hinna med ett gympass under morgondagen.
Plus att jag hoppas på att få träffa ytterligare en person imorgon ;)

Nä, nu ropar rättspsykologiboken på mig.
Och tro mig - det är ingen underbar uppenbarelse vid denna tid.
Godmorgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback