Det rullar på som man säger

Veckan har förflutit bra! Jag har jobbat dagpass och hunnit med att träffa lite folk på kvällarna. I onsdags mat, tv-titt och surr med en mycket saknad människa. Man kan säga att mötet bidrog med ny energi och en känsla av "fan vad jag saknat henne". Igår lagades det köttfärssås och spagetti och sedan spelades det tv-spel med underbart sällskap. Känns som två mycket bra kvällar!

Idag blir det nog bara mycket lungt efter jobbet. Lite dystert att det ska vara smällkallt i helgen, hade gärna hunnit med någon kortare skotertur innan helgens jobbpass men -21 eller vad det nu sa på nyheterna är lite väl kallt för att dra ut i skogen och grilla.  Nåväl, man får hoppas att vädergudarna sköter sig bättre nästa helg helt enkelt!

Nu måste jag nog rycka upp mig och få nåt gjort. Men trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback