Det var jävla inte igår

Efter att ha avslutat skolan och äntligen kunnat landa i mitt nya (läs: lugna) liv med en himla massa fritid har jag åter bestämt mig för att ta tag i detta med bloggandet. Hur det än är så gillar jag ju det där med bloggande men när tiden inte finns så gör den ju inte det. Men nu är det andra bullar som man säger!

Så.. på tapeten just nu då? Tja.. jobb, jobb och så lite jobb. Utöver det frenetiskt letande efter skoter (och ja, det innebär att trycka på blockets "sök-knapp" ca var tionde minut). Det är väl lite så livet ser ut just nu. Hur tråkigt det än må låta i era ögon så trivs jag som fisken i vattnet. Faktiskt är det rätt skönt att hinna tänka "vad ska jag hitta på idag då?". För tro mig, det var låååååååång tid som jag aldrig hade de valmöjligheterna, varenda timme var liksom bokad tidigare. Så, I like it helt enkelt :)

Dagen idag består av lite pysslande, sedan lite träning och ikväll födelsedagsfirande med tillhörande smörgåstårta och tårta.

Nä, måste styra upp lite kaffe nu.

Men hörrni! Jag är tillbaka, hoppas ni också är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback