Sooool!

Helt underbart att vakna upp och se solen!
Blev genast sugen på en promenix i vacker-vädret, får se om jag ska styra upp det när han den fina vaknat. Eller om det rent av blir en kortare tripp på skoter. Allt hänger nog lite på hur väl tidsoptimisterna planerar sin dag då jag ska vara bänkad på jobbet i eftermiddag.

Helgen har varit mycket bra. Igår var det melodifestival-mys, god middag med tillhörande efterrätt och vin hemma hos goda vänner. Vad kan jag säga? Kvällen var fantastisk men Melodifestivalen var sådär... var ju faktiskt ingen låt som var riktigt bra!

Imorgon är det måndag och då är jag ledig igen. Riktigt skumt att vara ledig torsdag fredag för att sedan jobba lördag, söndag och sedan vara ledig måndag igen. Men jag ska inte klaga, tycker nog det känns rätt bra måste jag säga.

Nä, nu ska jag mata vilddjuren och fixa frukost så att jag kan hitta på nåt skoj innan det är dags för jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback