tired

Idag är det dags för ytterligare ett besök hos veterinären. Det börjar kännas lite som en rutin och som att vi har gjort det förr, usch stackars mitt lill-hjärta.

Efter det hinner jag nog landa hemma en stund innan jag ska spendera ett par timmar på jobbet. Och imorgon kära vänner är jag ledig. Helt ljuvligt måste jag säga!

För övrigt ser jag fram emot helgen. Ska på 30-årsfest med 80-talstema på lördag, sjuukt kul! Ska satsa på en outfit med temat 80-talspunk eller glam rock hade jag tänkt.

Äh, bara det här inlägget tog en kvarts evighet att skriva. Är så trött så jag lägger ner nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Sara, har du blogg?! =)



- Marie, PKC Norrbotten. ;)

2010-04-06 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback