Tisdag.. och en MYCKET trött sådan

Idag skulle jag helst av allt lägga mig i soffan med tre katter, en filt och en bok. jag är tokigt trött och jag har ont i hela kroppen. Tror det kallas träningsvärk. Nåväl, nu när jag har varit uppe och studsat sedan sju-hugget har kroppen gått till sig lite men när jag vaknade då var det stelt... och ont.

Hur som haver! Tisdag idag och ett hyffsat långt pass på jobbet. Men det är ingen större fara då jag trivs mycket bra på jobbet. Sedan tror jag att tröttheten kan vara en mental defekt, eller en felaktig inställning eftersom att jag vet att jag inte är ledig förrän nästa tisdag, tanken kan göra vem som helst trött!

Helgen var världens bästa. Skoter, sol, frisk luft, mat lagad över öppen eld och världsbäst sällskap. Helgen toppades även med en middag på Panelen, love it!

Som sagt, skoterjakten är avklarad och jag är den mest nöjda Saran i världen tror jag. Skulle kunna åka ut med skotern varje dag bara för att det är så satans kul!

Nä, nu måste jag göra mig redo för att knalla till jobbet men kan bjuda på en bild på underverket:



Bästis, kom upp och sällskapa mig på skoterdynan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback